عشق ماشین بازها
آرزوهاي من
چیزایی که خودم دوست دارم
درباره وبلاگ


خودم تنها تنهاتر از خودم دلم.......

پيوندها
http://tehsub.ir/subtitles/searchbytitle?query=love&l=
عاشقان بی دل
سراب محبت
دختر عاشق
منم عاشق بودم
همه جوره
دخترک
یارهمیشگی
mitra jun
وبلاگ باحال
کلبه کوچک
ترنم
دنیای مجازی من
دلنوشته های یک
فارس گرافیک
بدو دانلود
غریبه
آنتی شیطان
تقدیم به بهترینم
الهی یه آب خوش از گلوش.....
پایان نقطه چینها
يادداشت هاي پراكنده
سايت سرسبز
نوشته هاي يك دختر تنها
ایران من
عاشق لیلی تبریزی
خط خطی
دلنوشته های ما با هم
عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
شورعشق
بارسلونا
دوستدار زيست شناسي
لوكس بلاگر
دانستنیها
ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
عاشق
باحال
امیر علی
کلاه خاکی
مسخ
خط مقدم
ساخت لوگو به صورت رایگان
امين
rapsharghmusic
Jast Ladys
آشنای امروز
بهترین موزیک روز
گروه آتش
مریم جون
bia4sms
arezoo
حانيه
شور عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزوهای من و آدرس zendegikuchak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







چت روم
آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : آرزو زمانی

يك خانه نو‌ساز 100 متري در محدوده تجريش با امكانات كامل شامل استخر، سونا، جكوزي، آسانسور، كف پاركت و نماي سنگ مي‌تواند مورد معاوضه با يك دستگاه مرسدس بنز CL500 مدل 2011 يا به زودي با يك دستگاه مزراتي كوآتروپورته قرار بگيرد. بگذريم از اين كه اگر واردات اتومبيل مشمول هزينه‌هاي سنگين عوارض گمركي و غيره نمي‌شد با همين پول مي‌توانستيم دو دستگاه فراري F430 را با آن خانه‌اي كه گفتيم معاوضه كنيم! در ادامه به معرفي 5 اتومبيلي خواهيم پرداخت كه عنوان گران‌قيمت‌ترين‌ها را در بازار ايران از آن خود كرده‌اند. به منظور تعيين جايگاه واقعي اين 5 اتومبيل، مدل 2011 آنها را به عنوان معيار قرار داده‌ايم. گذر‌موقت‌ها، اتومبيل‌هاي تيونينگ‌شده و كلاسيك‌هاي چند‌صد ميليون توماني در اين ليست جاي ندارند.

 







 
MERCEDES BENZ

تازه واردي به نام Cls
 


نسل جديد سي‌ال‌اس نه تنها از لحاظ قيمت به رده‌هاي بالاي جدول سدان‌هاي لوكس نزديك شده است، بلكه از لحاظ طراحي بدنه، كابين و سطح امكانات نيز جهش محسوسي داشته است. با آن كه در طراحي بدنه سعي بر آن داشته‌اند كه حالت اسپرت همانند نسل قبلي سهم قابل توجهي در نگاه خريداران داشته باشد، اما نسل جديد سي‌ال‌اس بيشتر به سمت لوكس بودن گرايش يافته است. اين سدان لوكس- اسپرت در بازار‌هاي جهاني با عنوان مدل 2012 عرضه مي‌شود، حدود 20 هزار دلار نسبت به قيمت پايه S 350 ارزان‌تر است اما به دليل طراحي استايليش، عرضه محدود و رفتار غير قابل پيش‌بيني خريداران در كشورمان هم‌اكنون با اختلاف قيمت نه چندان زياد كمي از ميانگين قيمت S 500 L گرانتر بوده و در رده چهارم ايستاده است. با تمام اين اوصاف بايد اقرار كنيم كه مدل 2012 سي‌ال‌اس برخلاف نسل قبلي‌اش ديرتر از چشم خريداران خواهد افتاد.  امكانات رفاهي: صندلي‌هاي چرمي با قابليت تنظيم برقي رديف جلو و مجهز حافظه و سرد‌كن و گرم‌كن، آينه‌هاي تاشوي برقي مجهز به گرم‌كن، سانروف، سنسور باران، سنسور پارك، سامانه روشن و خاموش خودكار چراغ‌ها، قابليت تنظيم ارتفاع، سامانه تهويه مطبوع خودكار، نمايشگر 6 اينچي، مجهز به 8 اسپيكر، بلوتوث، سامانه راهياب، كروز‌كنترل، سامانه كمكي پارك، نايت‌ويژن  امكانات امنيتي: كيسه‌هاي هوا شامل رو‌به‌رو، پرداه‌اي و زانويي براي همه سرنشينان، سامانه ورود و استارت بدون كليد، ايموبيلايزر، سامانه فرمان الكترو‌هيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ترمز‌هاي جلو و عقب ديسكي، سامانه ضد سرقت و نمايش وضعيت داخلي اتومبيل، سامانه كمكي شروع حركت در شيب، ABS، ESP، ASR، BAS.

 




 



 
اصيل مثل S کلاس
 


با آن كه نام پورشه پانامرا و ب‌ام‌و سري 7 هميشه به عنوان رقيبان جدي اس‌كلاس آورده مي‌شود، اما به جرات مي‌توان گفت كه اس‌كلاس از لحاظ اصالت و پرستيژ، 23 سال جلوتر از ب‌ام‌و و 55 سال با‌تجربه‌تر از پورشه‌اي است كه تنها 2 سال در بازار اتومبيل‌هاي لوكس و بيزنس‌كلاس قدمت دارد.
 




 

مرسدس امكانات سفارشي بسياري را پيش روي خريداران كلاس S قرار مي‌دهد به گونه‌اي كه قيمت مدل‌هاي سفارشي آن تا 209 هزار دلار نيز بالا مي‌رود. بازار خريد و فروش اس‌كلاس بر‌خلاف سري 7 ب‌ام‌و در ايران بسيار داغ است. از لحاظ طراحي بدنه، اين مدل لوكس را مي‌توان پس از مازراتي كوآتروپورته در رتبه دوم قرار داد.
 




 

 امكانات رفاهي:
صندلي‌هاي برقي جلو با حافظه، گرم‌كن و سرد‌كن صندلي‌هاي جلو و عقب، ماساژور، سنسور روشنايي خودكار چراغ‌هاي جلو، سنسور پارك، چراغ‌هاي زنون جلو و ال‌ايي‌دي عقب، مجهز به چراغ‌هاي روز- روشن و سامانه تنظيم زاويه نور با پيچ، سنسور باران، سامانه ورود و استارت بدون كليد، سامانه مكش درب‌ها، دوربين ديد عقب، يخچال، سقف پانوراما، نمايشگر 8 اينچي با ماوس جداگانه براي راننده و سرنشينان عقب، سامانه ناوبري، قابليت پخش DVD، سامانه راهياب، بلوتوث، تلفن همراه، سامانه تنظيم ارتفاع، كروز‌كنترل امكانات امنيتي كيسه‌هاي هواي روبه‌رو و پرده‌اي براي تمام سرنشينان، فرمان الكترو‌هيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ايموبيلايزر، سنسور تصادف، ديسك‌هاي خنك‌شونده جلو و عقب، ABS، ESP، ABC، ASR، BAS.

 







 
MERCEDES BENZ
 

کوپه فاخر
 


اگر يك دستگاه SL را با يك دستگاه S تركيب و كمي هم وزنش را زياد كنيم، طعم مطبوع يك CL را خواهيم چشيد كه هم لوكس است و هم اسپرت است. جالب است كه تقريبا تا همين يك سال پيش، بيشترين مردم ايران گمان مي‌كردند كه اس‌كلاس گران‌ترين و باشكوه‌ترين مدل مرسدس است. اما در حقيقت مرسدس كه از مشتريان مسن و حتي پا به سن گذاشته برندش، كه هم پول زيادي دارند و هم دلي جوان غافل نشده است.در واقع بهتر است بگوييم كه كلاس CL مرسدس مترادف كنتيننتال جي‌تي بنتلي است. كوپه‌اي با وقار و مجلل-كه ب‌ام‌و با نسل جديد سري 6 در پي آن است- به اضافه كابيني لوكس كه حتي استايل صندلي‌ها و چرم‌دوزي‌هايش تماشايي است. گران‌ترين اتومبيل حال حاضر ايران كه در بدو ورودش تا 600 ميليون تومان نيز معامله مي‌شد، بازار گرمي دارد و جالب است كه تنها در مهرماه امسال 20 دستگاه از آن از گمرك ترخيص شده است. 

 امكانات رفاهي:
سامانه تهويه مطبوع جداگانه خودكار براي راننده و سرنشينان، نمايشگر لمسي 8 اينچي با ماوس كنترل‌كننده روي كنسول، سامانه چند‌رسانه‌اي با قابليت پشتيباني DVD، جك iPod و USB، صندلي‌ها از جنس چرم طبيعي با قابليت تنظيم برقي و مجهز به سامانه گرمايش و سرمايش و ماساژور، حافظه براي فرمان، صندلي و آينه‌ها، چراغ‌هاي زنون با سامانه چرخش همگام با مسير، سامانه شست‌و‌شوي چراغ‌هاي جلو، سنسور پارك، سنسور باران، سامانه مكش درب‌ها، رادار، راهياب، يخچال، سامانه تنظيم ارتفاع، كروز‌كنترل، سقف پانوراما

 امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هوا رو‌به‌رو، پرده‌اي، زانويي براي تمام سرنشينان، ايموبيلايزر و دزد‌گير، سامانه ورود و استارت بدون كليد، فرمان الكتروهيدروليك مجهز به سنسور سرعت، سنسور تصادف، سامانه ديد در شب، سامانه نمايشگر و كم‌كننده فشار هواي تاير‌ها، ESP، ABS، ABC، EBD، ASR، HSA، BAS.

 







 
پورشه مجلل
 


راستش را بخواهيد، كمتر كسي را مي‌توان پيدا كرد كه بدنه و چهره پانامرا را زيبا توصيف كند؛ اشكالي كه در نسل نخست كاين نيز وجود داشت.

اما زماني كه وارد كابين آن مي‌شويم، همه نقاط ضعف طراحي بدنه‌اش را مي‌توانيم ناديده بگيريم.
تركيب چشم‌نوازي از چوب و چرم و فلز با چيدماني خاص كه اگرچه در نگاه نخست گيج‌كننده و پراكنده به نظر مي‌رسد اما در پشت تك‌تك دكمه‌هاي آن و چيدمانشان مهندسي ناب آلماني قرار دارد و در كمتر از 30 دقيقه به همه آنها عادت خواهيد كرد.
 




 

مشتريان پانامراي توربو چه كساني هستند؟ تنها جوابش اين است كه خريداران آن يك كابين مجلل‌تر و اسپرت‌تر از اس‌كلاس مرسدس بنز را در كنار قابليت‌هاي حركتي نزديك به 911 Turbo مي‌خواهند.
 




 

بالاترين سرعت قابل دستيابي در اين گروه پنچ نفره در اختيار پانامرا بوده و شتاب صفر تا صد آن تنها 2/0 ثانيه از فراري F430 بيشتر است! سامانه توزيع نيروي به هر چهارچرخ نيز آن را بيش از پيش خاص جلوه مي‌دهد.
 




 

امكانت رفاهي:
سنسور باران، سنسور پارك، سامانه تهويه مطبوع خودكار مجزا در عقب و جلو، صندلي‌هاي برقي عقب و جلو، حافظه صندلي و فرمان و آينه راننده، سامانه گرمايش و سرمايش صندلي‌ها، سامانه تهويه مطبوع صندلي‌ها، سامانه صوتي پيشرفته با 10 اسپيكر، نمايشگر لمسي، سامانه راهياب، سامانه تلفن همراه، سامانه صوتي و تصويري مخصوص سرنشينان عقب، وردي iPod و USB، سانروف، آينه‌هاي برقي مجهز به گرمكن، باله عقب فعال، تنظيم برقي زاويه فرمان، سامانه روشنايي خودكار چراغ‌ها، چراغ‌هاي ال‌ايي‌دي روز- روشن، كروز‌كنترل 

امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هواي رو‌به‌رو، جانبي و پرده‌اي براي تمام سرنشينان، ايموبيلايزر، دزدگير، سامانه فرمان الكترهيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ترمز‌هاي عقب و جلو ديسكي خنك‌شونده، پشت سري‌هاي فعال در هنگام تصادف، كاپوت فعال در تصادف با عابرين پياده، تنظيم ارتفاع، دوربين ديد عقب، سامانه كنترل باد تاير‌ها، ABS، ESP، ABD، ASR، MSR، ABD و PSM  .

 







 
شغل ايتاليايي
 


به احتمال زياد تا يك ماه ديگر مرسدس بنز CL 500 رتبه نخست را در ميدان رقابت گران‌قيمت‌ترين‌ها به مازراتي كوآتروپورته واگذار مي‌كند. از آنجايي كه تا زمان نگارش اين مطلب نتوانستيم قيمت دقيق كوآتروپورته با پيشرانه 7/4 ليتري را از طريق نمايندگي فروس مازراتي در ايران بدست آوريم، تنها با توجه به قيمت 277 هزار دلاري آن كه در آمار واردات گمرك كشور ثبت شده است مي‌توانيم حدس بزنيم كه حدود قيمت اين اشراف‌زاده ايتاليايي بايد رقمي بين 550 تا 600 ميليون تومان باشد. مازراتي جزو لوكس‌سازاني محسوب مي‌شود كه علاوه بر شهرت دست‌ساز بودن برخي از قطعاتش، ليست بلند‌بالايي از آپشن‌هاي ريز و درشت را نيز در اختيار مشتريانش قرار مي‌دهد تا هر مازراتي يك مدل منحصر به فرد باشد. درباره كابين آن بايد بگوييم كه شايد آن انتظاري كه امروزه از يك اتومبيل لوكس داريم برآورده نشود اما در عوض همه چيز اصيل و طبيعي ساخته شده است؛ اصالتي با قدمت 48 ساله.

امكانات رفاهي:
تمامي صندلي‌ها برقي مجهز به سامانه گرمايش و سرمايش، ماساژور و تهويه مطبوع صندلي‌ها، صندلي راننده حافظه دار، سامانه ورود و خروج آسان راننده*، شيشه‌هاي چند لايه محافظ در برابر اشعه، پمپ باد، سانروف، يخچال، سامانه تهويه مطبوع خودكار مجهز به دريچه و سامانه كنترل مجزا براي هر سرنشين،  آينه‌هاي برقي و گرم‌شونده، كروز‌كنترل، سنسور نور خورشيد، سامانه صوتي BOSE با قابليت پشتيباني دي‌وي‌دي مجهز به 11 اسپيكر، راهياب، جك iPod و USB، 
*اين سامانه به محض اين كه راننده سوييچ را از خشاب استارت بيرون بكشد صندلي را به سمت عقب و ستون فرمان را بالا مي‌برد تا خروج و ورود بعدي وي آسان باشد. 

امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هواي روبه‌رو، پرده‌اي و جانبي،  هواي  ترمز دستي خودكار الكترونيكي، فرمان الكتروهيدروليك حساس به سرعت، 4 چرخ ديسكي خنك شونده، كمربند‌ها مجهز به حسگر وزن، نمايشگر فشار باد تاير‌ها، ايموبيلايزر و دزدگير، سامانه شست‌و‌شوي چراغ‌ها، چراغ‌هاي زنون جلو مجهز به سامانه تنظيم از داخل،  ABS، EBD، MSP، ESP.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: